Beleidsmedewerker Landbouw, Natuur en Visserij

Werken in het hart van de democratie
De VVD-fractie in de Tweede Kamer zoekt een nieuwe beleidsmedewerker. Een baan midden in de politiek, op het prachtige Binnenhof. Geen dag is hetzelfde, maar elke dag werk je er met een team van 15 collega’s aan om Nederland nog vrijer, veiliger en welvarender te maken.

Analyseren en adviseren
Hoe ga je dat doen? Door de 40 Kamerleden van de VVD advies te geven. Je leest relevante stukken, zit bij debatten, schrijft notities en houdt de actualiteit bij. Je analyseert complexe problemen en stelt liberale oplossingen voor. Je denkt mee op ieder terrein, maar zal je vooral bezig gaan houden met onderwerpen op het gebied van landbouw, natuur en visserij. Denk daarbij aan onderwerpen als het belang van de natuur, de toekomst van de veehouderij en visserij, de waarde van de landbouw, en de ontwikkelingen in de tuinbouw.

Wie ben jij?
Je houdt van politiek en je voelt je thuis bij de standpunten van de VVD. Je volgt al het nieuws in politiek Den Haag uit jezelf al op de voet. Je bent kritisch en neemt graag zelf het initiatief. Je hebt een WO-diploma, affiniteit met het onderwerp en ervaring in een adviserende functie. Je begrijpt dat planning en werktijden in een dynamische omgeving als de Tweede Kamer voortdurend veranderen. En dat vind je eigenlijk ook wel leuk.

Redenen om te solliciteren Wij bieden een baan waarin je kunt meedenken over de toekomst van Nederland. Daarnaast kun je rekenen op veel afwisseling en verantwoordelijkheden, een platte organisatie en leuke collega’s. Je krijgt betaald volgens de schalen van de Rijksoverheid (BBRA schaal 11 of 12). Enthousiast?

Reageer dan via deze link: http://vvd.homerun.co/beleidsmedewerker-landbouw-natuur-en-visserij/nl

Ook voor vragen kun je hier terecht. Laat ons in je reactie weten waarom je in de Tweede Kamer en voor de VVD zou willen werken. Wat volgens jou de grootste uitdagingen zijn waar Nederland de komende jaren mee te maken krijgt. En wat er in het huidige beleid moet veranderen om deze uitdagingen succesvol aan te pakken. Als je antwoorden ons inspireren, nodigen we je graag uit voor een gesprek in het hart van de democratie!

Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?